28.05.2016

Witam! Proszę o umieszczenie poniższego wpisu: Hejt dla Księgarni Matras w Millenium Hall za niesprzedanie mi wczoraj książki, która była wystawiona na sprzedaż , oznaczona ceną. Pani kasjerka powiedziała, że nie może jej sprzedać bo książka (oczywiście ostatnia sztuka - zawsze tak jest)) nie jest w systemie i ma być zwrócona do centrali (zwracają książkę do centrali zamiast sprzedać klientowi - cóż za fascynująca polityka firmy). Hejt nie dotyczy sprzedawców, lecz Kierowniczki , która telefonicznie odmówiła sprzedaży (co prawda próbowała jakoś wytłumaczyć tą sytuację, ale Pani Sprzedawczyni nie dała radę obejść systemu). Drodzy czytelnicy Pani Sprzedawczyni NIE MA PRAWA ODMÓWIĆ SPRZEDAŻY TOWARU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA SKLEPIE I OZNACZONEGO CENĄ! Co prawda można podać uzasadnioną przyczynę nie sprzedania towaru - np. sprzedaż alkoholu nieletnim, ale błąd sklepu nie jest w tym wypadku żadną przyczyną!

(0)
Komentarze (0)
Wyświetlenia w tym miesiącu (4)
Wyświetlenia w tym tygodniu (1)



Możliwość dodawania komentarzy możliwa jest po zalogowaniu.


Powrót