08.03.2016

Mega Hejt na pizzerię Per Tutti www.pertutti.eu - jaśnie państwo powinni zdać sobie sprawę, że w dobrym tonie jest uprzedzenie telefoniczne klienta, że zamówienie będzie dostarczone z opóźnieniem. Dziś zamówiłem o 12:20, o godzinie 13:50 pizzy jak nie było, tak nie ma. W odpowiedzi na zapytanie o przyczynę usłyszałem tylko o "niespodziewanej sytuacji" - zero przepraszam, zero oferty zniżki, tylko "ale przecież będzie za 15 minut". Droga pani, 15 minut czasu wtedy już nie miałem, gdybym chciał pizzę o 14:00, zamówiłbym ją później!!!! Nie jesteście ani jedyną, ani najlepszą pizzerią w Rzeszowie, lekcje obsługi klienta możecie wykupić u waszej konkurencji znajdującej się kilometr na zachód od was. Straciliście stałego klienta, który postara się o to, żeby inni też wiedzieli o tym przypadku. Nie pozdrawiam.

(0)
Komentarze (0)
Wyświetlenia w tym miesiącu (2)
Wyświetlenia w tym tygodniu (1)



Możliwość dodawania komentarzy możliwa jest po zalogowaniu.


Powrót